Logopedia

Logopeda podczas zajęć z dziećmi przedszkolnymi zajmuje się:
- diagnozą
- terapią
- profilaktyką
Nauczyciel poprzez dobór odpowiednich ćwiczeń doskonali poprawną wymowę u dzieci, usprawnia ruchome narządy mowy, wskazuje na zachowanie prawidłowego toru oddechowego u dzieci, stymuluje rozwój mowy. Logopeda pomaga pokonać trudności dzieciom w komunikowaniu się z otoczeniem.
Zajęcia taneczne z elementami rytmiki

Zajęcia mają na celu umuzykalnienie dzieci tj. budzenie wrażliwości muzyczneji zamiłowania do śpiewu, muzyki, naukę prostych układów tanecznych, rozwijanie ekspresji ruchowej i poczucia rytmu, odtwarzania przez dzieci melodii głosem oraz ruchem.
Poprzez zajęcia rytmiczne kształtowany jest u dzieci wszechstronny rozwój, poczucie estetyki i dyscypliny. Zajęcia taneczne z elementami rytmiki pozwalają rozwinąć wyobraźnię, a także kształtować cechy osobowości, takie jak: wytrwałość, systematyczność, obowiązkowość.
Język angielski

Zajęcia z języka angielskiego mają formę zabaw i gier z wykorzystaniem poznawanego słownictwa. Do nauki wykorzystywane są takie techniki jak: praca z „flashcards”, gry i zabawy, piosenki i wierszyki, zabawy ruchowe, historyjki, opowiadania.
Dzieci, podczas częstego obcowania z językiem angielskim, uczą się podstawowych słówek, najczęściej używanych zwrotów dzięki czemu nabywają odwagi w komunikowaniu się w obcym języku. Zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowanych lektorów, którzy codziennie zwracają się do dzieci w języku angielskim, nie tylko podczas zajęć, ale również codziennych czynności.
Plastyka

Dla dzieci własna twórczość jest źródłem radości, dobrej zabawy i zaangażowania. Zajęcia plastyczne sprzyjają aktywizowaniu myślenia i przyczynią się do rozwoju dziecka doskonaląc sprawność manualną. Na zajęciach dzieci zapoznają się z różnorodnymi technikami plastycznymi przy wykorzystaniu różnych materiałów tworzą niezwykłe prace.
Gimnastyka

W zdrowym ciele zdrowy duch – zgodnie z myślą łacińskiej sentencji rozpoczynamy dzień od zajęć gimnastycznych. Dobór ćwiczeń dopasowany jest do wieku i możliwości fizycznych dzieci, które służą doskonaleniu ogólnej sprawności fizycznej (motorycznej) połączone z ćwiczeniami z zakresu gimnastyki mózgu Paula Dennisona.
Zajęcia wokalne

Śpiew powoduje rozładowanie nagromadzonych emocji, zarówno tych przyjemnych, jak i nieprzyjemnych, dzięki czemu łatwiej dziecku utrzymać harmonię i równowagę emocjonalną. Dzieci, które śpiewają są pogodne, spokojniejsze i odważniejsze. Śpiew ponadto wspomaga uwagę (koncentrację), pamięć i wyobraźnię kształtując równocześnie potrzeby wyższego rzędu związane z potrzebami kulturowymi.